czwartek, 6 sierpnia 2015

Prolog

Mam aktualnie trochę czasu i postanowiłam napisać prolog.


Mój drogi pamiętniku!

Bardzo dawno mnie tu nie było. Jestem już w Hogwarcie, rozpoczynając mój szósty rok nauki.Większość czasu z  tegorocznych wakacji spędziłam w Norze u państwa Weasleyów. Harry znowu bardzo narzeka na ból swojej blizny, a Ron prawię ze mną nie rozmawia. Sprawy się pokomplikowały. Przez całe lato wysyłaliśmy sobie z Draco listy. Nie widziałam go tak dawno.. Bardzo się o niego martwię. Nie wybaczyłabym sobie gdyby coś mu się stało. Ginny wciąż powtarza, że będę spędzać z nim cały czas w Hogwaricie, gdyby to było takie łatwe. W zeszłym roku o mały włos zostalibyśmy złapani. Muszę też wspomnieć, że wszyscy już wiedzą o  Harrym i Ginny, ale on jest chyba zbyt nieśmiały żeby do niej zagadywać. W tym roku postaram się zbliżyć ich do siebie nawzajem. Muszę już kończyć, bo zaraz mam runy, a później spotykam się z Draconem.

Nox.



Dzienniku!

Wczoraj wieczorem dotarłem już do Hogwartu. Znowu wygrałem z ojcem. Co roku zakazuje mi tu przyjeżdżać, ale już dawno przestałem go słuchać. Sprawy z Czarnym Panem nie mają się najlepiej, cały czas mnie obserwuje, a to nie jest dla niej dobre.Ukrywanie się nigdy nie będzie łatwe, ale Hermiona musi sobie jakoś z tym poradzić. Jest moim światem. Jak zawsze gdy docieram do szkoły, muszę założyć maskę. Tę maskę typowego Malfoya, czyli chama z pieniędzmi, który ma fioła na punkcie czystości krwi. Ten, którego imienia nie wolno wymawiać ma szpiega w szkole, więc poziom ostrożności wzrasta. Kończę, bo nie chcę się spóźnić, tak dawno jej nie widziałem.

Nox.

 

 

4 komentarze:

  1. Szukam Dramione i szukam, ale większość jest już zakończona i ma jakiś milion rozdziałów, czego nie chce mi się nadrabiać. A tu proszę, tylko trzy rozdziały. No to biorę się za czytanie!
    Prolog ciekawy, od razu z grubej rury, Draco i Hermiona są razem. Ciekawy pomysł. Pedzę czytać dalej. Zapraszam tutaj : lyraparkinson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, taki pomysł rzeczywiście jest oryginalny i ciekawy. Podoba mi się równie bardzo jak historia, w której Hermiona i Draco dopiero zaczynają się do siebie zbliżać. Duży plusik za to!

    OdpowiedzUsuń